facebook    T: 598 944448 
1111 QA ტესტირების საფუძვლების თეორიულ-პრაქტიკული კურსის დაწყება დაგეგმილია 11 აპრილიდან. კურსი გრძელდება 1 თვის მანძილზე კვირაში 5 დღე, დღეში 2 საათიანი თეორიულ-პრაქტიკული მეცადინეობით და სულ 40 საათი ხანგრძლივობით. კურსი მოიცავს QA ტესტირების ყველა საბაზისო საკითხს რაც ვებსაიტების შემუშავებისთვის და ტესტირებისთვის არის საჭირო. მოგვწერეთ ფეისბუქის გვერდზე Frontend კერძო კურსები ასევე შეგიძლიათ ჩაერთოთ ფეისბუქის Manual ტესტირების ჯგუფში. Manual ტესტირება QA ტესტირების საფუძვლების თეორიულ-პრაქტიკული კურსის დაწყება დაგეგმილია 3 აპრილიდან.
კონსპექტები
QA ტესტირება,  FRONTEND პროგრამირება
კონსპექტები მოიცავს ყველა იმ საკითხს, რისი შესწავლაც მოხდება კურსებზე
ზოგიერთი საკითხის კონსპექტი შემუშავების პროცესშია
1. Manual ტესტირება 2. საიტების სრული ტესტირება 3. ტესტირების მეთოდოლოგიები 4. საიტის ელემენტების ტესტირება 5. საიტების კლასიფიკაცია 6. საიტის შემუშავება, ანალიტიკა 7. ტექნიკური დავალება, დოკუმენტაცია 8. საიტების სტრუქტურა და სტილები 9. საიტების დიზაინი და ინტერფეისი 10. ლენდინგ საიტის პრინციპები 11. HTML, CSS, JS პროგრამირება 12. markup კოდის პრინციპები 13. საიტების SEO ოპტიმიზაცია 14. ინსტრუმენტები - DevTools 15. ინსტრუმენტები - Figma 16. ინსტრუმენტები - Jira 17. ინსტრუმენტები - Trello, asana 18. ინსტრუმენტები - HTTP 19. ინსტრუმენტები - SQL 20. ინსტრუმენტები - GIT 21. ინსტრუმენტები - Zephyr, TestRail 22. ინსტრუმენტები - Selenium, Jmeter, Postman 23. ინსტრუმენტები - ზოგადი 24. მობილური აპლიკაციის ტესტირება 25. აგილე-სკრამ მეთოდოლოგიები 26. API ტესტირება
17.

ინსტრუმენტები - Trello, asana

 
                 -- საიტი trello.com = განკუთვნილია პროექტებისა და ღონისძიებების დაგეგმვისა და თანმიმდევრული შესრულებისათვის
  -- საიტზე შესაძლებელია სამუშაო დაფის შექმნა, რომელიც შესასრულებელი სამუშაოს ტიპის მიხედვით შეგვიძლია დავყოთ სვეტებად, სვეტებში კი ჩავწეროთ შესასრულებელი/დაგეგმილი პროცედურები, ჩეკ-ლისტები, ტესტ-კეისები და ა.შ. საიტი უზრუნველყოფს კომენტარების დამატებას, შეტყობინებების დაგზავნას, ფაილების მიმაგრებას, დროის ათვლას, ჯგუფურ მუშაობას და ყველა სხვა საჭირო ფუნქციონალს. 

  ტრელოში პროექტზე მუშაობის დაწყება
 -- მუშაობის დაწყება ხდება დაფის(Board) შექმნით.
 -- დაფის შემდეგ უნდა შევქმნათ სვეტები(Add List). სვეტები შეიძლება იყოს სხვადასხვა ტიპის და განკუთვნილი პროექტის სხვადასხვა მონაწილისათვის. სვეტები ასევე შეიძლება დახარისხებული იყოს გაკეთებული და გასაკეთებელი საქმეებით, ან დაყოფილი თემატიკურად.
 -- სვეტებში(List ლისტებში) უნდა გავხსნათ ბარათები(Card) სახელით(იგივე სათაურით), შემდეგ შეგვიძლია გავუწეროთ აღწერა, კომენტარები, მივამაგროთ ფაილები და ა.შ. ბარათების(Card ქარდების) გადატანა სხვა სვეტში ხდება მაუსით გადათრევით.
 -- Card-ების მარჯვენა ზედა მენიუ: 
 1. Members = ამოცანაში(იგივე Task) მონაწილის(ან პასუხისმგებელი პირის) დამატება.
 2. Labels = ამოცანის ტიპის(იგივე სახეობის) განსაზღვრა.
 3. Checklist = ჩეკლისტის(სიის) დამატება.
 4. Dates = თარიღის ჩასმა(როგორც წესი, შესრულების ბოლო ვადა)
 5. Attachment = ფაილის ან სხვა დოკუმენტის მიმაგრება.
 6. Cover = კარტის ზევით ფონის მიცემა, სურათის ან ფერის სახით.
 7. Activity = კომენტარები.

   ტესტერმა უნდა იცოდეს Trello-ზე სვეტების, განყოფილებების შექმნა და სტატუსების მინიჭება.
ასევე ტრელოს თასქზე რომელიმე იუზერის Assigne (მინიჭება). 

   ტრელოზე შეგვიძლია პროექტის დაყოფა ასეთ სტრუქტურად:
 1. დაფები, ანუ პროექტები(boards). 
 2. დაფებზე განლაგებული სვეტები(List) ანუ პროექტის განყოფილებები
 3. საკითხები/ტესტები(Card ბარათების სახით), რომლებიც დაჯგუფდება თემატურ(label) ჯგუფებად 
 4. გასატესტი საკითხების სიები(Checklist ჩეკ-ლისტების სახით), რომლებიც ჩაწერილია ბარათებში
 5. მიმაგრებული ტექსტური ან სხვა სახის ფაილები
 6. კომენტარები

  ----------- Asana ------ Task მენეჯერი ---------
  ასანაში შესაძლებელია სხვადასხვა სახისა და ტიპის პროექტის ან ამოცანის შექმნა, შეიძლება ასევე წევრების მოწვევა და მესენჯერის ორგანიზება. არსებობს მრავალი შაბლონი პროექტებისათვის.
  პროექტის შექმნა ხდება 4 რეჟიმში: სიები(Lists), დაფა(Board), ტაიმლაინი(Timeline), და კალენდარი(Calendar). ნებისმიერი პროექტი შეგვიძლია ერთი რეჟიმიდან მეორეში გადავიყვანოთ.
  ამოცანები(Task) შეიძლება შევქმნათ ცალკე ან რომელიმე პროექტში. ამოცანები შეიძლება გამოვსახოთ სიის სახით, ან სვეტებში(Board) განლაგებული ბარათების სახით.  
  ყველა ცვლილება ერთდროულად ჩნდება პროექტის ყველა მონაწილესთან.
  პორტფელში(Portfolio) შეგვიძლია გავაერთიანოთ რამოდენიმე პროექტი.
  ბარათების გადატანა შეიძლება მაუსით.
  ტაიმლაინში(Timeline) შეგვიძლია დროში გავწეროთ ამოცანის შესრულება თავისი შემსრულებლით. 

  მთავარი მენიუ(მარცხენა მხარეს)
 1. Home(მთავარი) = სხვადასხვა სახის პარამეტრების დაყენება.
 2. My Tasks(ჩემი ამოცანები) = ამოცანები სხვადასხვა რეჟიმში გამოსახვით: სიის ან დაფების სახით, ასევე არის კალენდარი და ფაილები
 3. Inbox(შემოსულები) = მთავარი განყოფილება პროექტის წევრებთან ურთიერთობისთვის
 4. Reporting(ანგარიშები) = მონიტორინგი. ჩანს შესრულებული და მიმდინარე სამუშაოები, ასევე გუნდი.
 5. Portfolio(პორტფელი) = სხვადასხვა სახის ინფორმაცია პორტფელში გაერთიანებულ პროექტებზე.
 6. Goals(მიზნები) = მიზნების გაწერა, მიზნებისა და ქვემიზნების შესრულების გრაფიკი.

  საიტები: 
  trello.com = ტესტირების გეგმისა და ჩეკ-ლისტების შედგენა, ტესტირების კონტროლი
  asana.com  = ტესტირების გეგმისა და ჩეკ-ლისტების შედგენა, უნივერსალური სამუშაო გარემო 
  testcaselab.com = ტესტ-კეისების გასაკეთებლად