facebook    T: 598 944448 
1111 QA ტესტირების საფუძვლების თეორიულ-პრაქტიკული კურსის დაწყება დაგეგმილია 11 აპრილიდან. კურსი გრძელდება 1 თვის მანძილზე კვირაში 5 დღე, დღეში 2 საათიანი თეორიულ-პრაქტიკული მეცადინეობით და სულ 40 საათი ხანგრძლივობით. კურსი მოიცავს QA ტესტირების ყველა საბაზისო საკითხს რაც ვებსაიტების შემუშავებისთვის და ტესტირებისთვის არის საჭირო. მოგვწერეთ ფეისბუქის გვერდზე Frontend კერძო კურსები ასევე შეგიძლიათ ჩაერთოთ ფეისბუქის Manual ტესტირების ჯგუფში. Manual ტესტირება QA ტესტირების საფუძვლების თეორიულ-პრაქტიკული კურსის დაწყება დაგეგმილია 3 აპრილიდან.
კონსპექტები
QA ტესტირება,  FRONTEND პროგრამირება
კონსპექტები მოიცავს ყველა იმ საკითხს, რისი შესწავლაც მოხდება კურსებზე
ზოგიერთი საკითხის კონსპექტი შემუშავების პროცესშია
1. Manual ტესტირება 2. საიტების სრული ტესტირება 3. ტესტირების მეთოდოლოგიები 4. საიტის ელემენტების ტესტირება 5. საიტების კლასიფიკაცია 6. საიტის შემუშავება, ანალიტიკა 7. ტექნიკური დავალება, დოკუმენტაცია 8. საიტების სტრუქტურა და სტილები 9. საიტების დიზაინი და ინტერფეისი 10. ლენდინგ საიტის პრინციპები 11. HTML, CSS, JS პროგრამირება 12. markup კოდის პრინციპები 13. საიტების SEO ოპტიმიზაცია 14. ინსტრუმენტები - DevTools 15. ინსტრუმენტები - Figma 16. ინსტრუმენტები - Jira 17. ინსტრუმენტები - Trello, asana 18. ინსტრუმენტები - HTTP 19. ინსტრუმენტები - SQL 20. ინსტრუმენტები - GIT 21. ინსტრუმენტები - Zephyr, TestRail 22. ინსტრუმენტები - Selenium, Jmeter, Postman 23. ინსტრუმენტები - ზოგადი 24. მობილური აპლიკაციის ტესტირება 25. აგილე-სკრამ მეთოდოლოგიები 26. API ტესტირება
10.

ლენდინგ საიტის პრინციპები

 
                  ლენდინგი არის ერთი გარკვეული დანიშნულებით შექმნილი საიტი და შეიძლება ემსახურებოდეს რაიმე პროდუქტის რეკლამას, გაყიდვას, კომპანიის ან რაიმე ღონისძიების შესახებ ინფორმაციას, ასევე შეიძლება იყოს უბრალოდ პორტფოლიო, პირადი ბლოგი, ან ორგანიზაციის წარმომადგენლობითი საიტი. მთავარი განმასხვავებელი სხვა საიტებისგან არის კონცენტრირება ერთ ამოცანაზე. 

  ლენდინგის პრინციპებით შეიძლება სხვა ტიპის საიტის ნებისმიერი გვერდის შექმნა.
   
  ლენდინგის მთავარი ლოზუნგია: ერთი გვრდი, ერთი შეთავაზება, ერთი მოქმედება. 

  ლენდინგზე მომხმარებლის ქმედების კლასიკური სცენარები: 
    1. ვნახე-გავიგე-გავაკეთე
    2. ყურადღების მიქცევა-დაინტერესება-სურვილის გაჩენა-მოქმედება 
    3. ყურადღების მიქცევა-შთაბეჭდილების მოხდენა-ეფექტური შეთავაზება-მოქმედება 
    4. პრობლემის წარმოჩენა-პრობლემის გამწვავება-იმედის გაჩენა-გადაწყვეტის შეთავაზება

   ლენდინგის ტიპის საიტის პრინციპები
  - ლენდინგზე ყველა ინფორმაცია უნდა იყოს ერთი იდეის ირგვლივ
  - ლენდინგ გვერდი უნდა იკითხებოდეს შინაარსობლივად მიყოლებით
  - გვერდზე ყველა ბლოკი უნდა იყოს განლაგებული მნიშვნელობის მიხედვით ზევიდან ქვევით
  - მთავარ გვერდზე ცენტრში უნდა იყოს გამოსახული ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმაცია, ეფექტური სურათისა თუ მნიშვნელოვანი ტექსტის სახით.
  - ცენტრალურ არეალში უნდა იყოს მთავარი მოქმედებაც, რომელიც მომხმარებელმა უნდა შეასრულოს. 

   შეცდომები ლენდინგ საიტის კეთებისას
  - გრძელი ტექსტები 
  - ძალიან გრძელი გვერდი
  - ერთი შეხედვით ძნელად აღსაქმელი კონტენტი
  - ზედმეტად ბევრი ელემენტები და გადატვირთული ფუნქციონალი

  ლენდინგის შემადგენელი ბლოკები, სექციები
  - გვერდი უნდა დაიყოს აზრობრივ სექციებად
  - მთავარია საწყისი ბლოკი, შთაბეჭდილების მოსახდენად
  - შემდეგ აღწერის ბლოკები, ინტერესის გაღვივებისთვის
  - შემდეგ შეთავაზებების ბლოკები, დასარწმუნებელი არეალი
  - ბოლოში საბოლოო მოქმედების ბლოკი 
  - სექციები გამოყოფილი უნდა იყოს საკმარისი დაშორებებით
  - სექციების მონაცვლეობა უმჯობესია ფონის კონტრასტული ცვალებადობით
  - ლენდინგის ელემენტები უნდა იყოს ვიზუალურად დიდი და შთაბეჭდილების მომხდენი
  - სათაურები და ტექსტები უნდა იყოს ერთნაირად სტილიზებული